Facebook Watch

Wideo podbija świat. Coraz więcej materiałów kierowanych do odbiorców to filmy. Dlatego stworzony został Facebook Watch. Dowiedzcie się co to i jak z tego korzystać.


Facebook Watch to nowe rozwiązanie od amerykańskiego giganta. Platforma ma służyć do rozpowszechniania dłuższych filmów i treści wideo oraz ułatwić kontakt fanów z twórcami. Facebook Watch ma być konkurencją dla YouTube i sprawić, że twórcy będą z niej korzysta do rozpowszechniania swoich filmów. Tym samym reklamodawcy będą mieli możliwość tak, jak na YT wyświetlać swoje reklamy w materiałach publikowanych na platformie Facebooka. Nastąpi więc monetyzacja, a twórcy będą mogli zarabiać na swoich materiałach.

Introducing Watch

Opublikowany przez Facebook Środa, 9 sierpnia 2017

Ja też chce na Facebook Watch!

Dużą zaletą platformy poza nową możliwością dotarcia do użytkowników jest to, że wideo można oglądać na telewizorze. Załóżmy więc, że mamy sklep i dodajemy na YT poradniki jak korzystać ze sprzedawanych przez nas produktów, mamy dużo wyświetleń i interakcji. Czy nie warto więc dodać ten sam film do FB Watch i nie przekierowywać użytkowników z platformy, na której już są?

Dobra. A teraz jak mieć możliwość wykorzystania Facebook Watch. No cóż należy wypełnić ankietę, którą znajdziecie pod tym linkiem -> https://www.facebook.com/help/contact/showpageinquiry

Facebook Watch

Ja zgłosiłam swoją stronę. Jeśli uda mi się dołączyć do platformy. Napiszę jak jest w tym niesamowitym świecie twórców 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *